مراسم چهلمین روز شهادت، شهید حسن مختارزاده با سخنرانی آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری و مداحی مهدی حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 18 January 2023

به گزارش تابناک قم، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) پنج‌شنبه شب هفته جاری مصادف با 29 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان مراسم چهلم شهادت طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده خواهد بود.

این مراسم با سخنرانی آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری و مداحی مهدی حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قم برگزار می‌شود.

اقشار مختلف مردم به ویژه خادمان و زائران آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و خانواده این شهید مدافع امنیت در این مراسم حضور خواهند یافت.

این شهید روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بوده است که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاشگران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و زمین می‌خورد و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان قم بوده است که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی  و حفظ امنیت مردم استان نیز نقش پر رنگی داشته است، همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت داوطلبانه فعالیت داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار