سرمربی تیم فوتسال آناصنعت با اشاره به شکست تیمش در برابر تیم سن‌ایچ ساوه گفت: همه کسانی که این بازی را تماشا کردند شاهد هستند ما مستحق و شایسته شکست نبودیم، موقعیت های فراوانی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم و تاوان دادیم.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱ 14 January 2023

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد نماینده قم در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور دقایقی پیش با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه فجر ساوه مغلوب سن‌ایچ بالای جدولی شد تا در منطقه خطر سقوط قرار بگیرد.

فرهاد کشاورز سرمربی آناصنعت قم بعد از پایان این بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه کردند؛ به بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم خداقوت می‌گویم.

وی افزود: امروز موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه ساوه‌ای ها ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم و تاوان این موضوع را هم دادیم.

سرمربی آناصنعت ادامه داد: تیم سن‌ایچ امسال برای قهرمانی مجموعه خود را جمع کرده و تا به اینجا توانسته‌اند امتیازات خوبی را جمع کنند؛ اما هواداران عزیز فراموش نکنند ما تیم جوان و نوپایی هستیم. به تیم فرصت دهیم هنوز ۵ هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است.

کشاورز در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا ضعف‌هایی که داریم را در ادامه تمرینات برطرف کنیم؛ به هواداران قمی قول می‌دهم اگر سال بعد دوباره به ساوه برگشتیم این نتیجه را جبران کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار