ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه اعلام کرد: تمامی مراکز آموزشی استان قم شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی تعطیل است. همچنین فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک‌ها در روز شنبه در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 13 January 2023

به گزارش تابناک قم، در اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قمآمده است: با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازنعمت گاز و برق؛ کلیه مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاهها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخش‌های دولتی و خصوصی در روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت غیرحضوری بوده و امتحانات آن‌ها نیز لغو می‌گردد.

ضمنا امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود.

همچنین کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه جاری می‌باشند.

ادارات قم فردا شنبه تعطیل شدند

در مصوبه دیگر جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اعلام شد: به اطلاع شهروندان محترم میرساند؛ با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک‌ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک‌ها در روز شنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

همچنین کلیه دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ می‌باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان و صنعت گران و تولیدکنندگان واصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

کاهش ساعت فعالیت مراکز و پایگاه‌های بهداشتی

با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت بحران استان فعالیت مراکز و پایگاه‌های بهداشتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در تاریخ شنبه ۲۴ دی ماه کاهش یافت.

با توجه به لزوم مدیریت مصرف گاز و با هماهنگی بعمل آمده با مدیریت بحران استان، فعالیت مراکز و پایگاه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در سطح شهر، شهرستان‌ها و روستا‌های تابعه در تاریخ شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ خواهد بود.

در این مدت مراکز و پایگاه‌های مذکور و در زمان فعالیت ملزم به مدیریت مصرف گاز هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار