مردم شهر مقدس قم امروز در راستای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه و ولایت فقیه، از مصلای قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴ 14 January 2023

به گزارش تابناک قم، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در مصلای قدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بعد از برپایی نماز جمعه، راهپیمایی مردم شهر مقدس قم به دنبال اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو از مصلای قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم قم با شعارهای «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیون، اساتید حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های مطرح حوزوی در راهپیمایی امروز مردم قم حضور یافتند و بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان ضمن محکوم کردن اهانت سخیف نشریه فرانسوی به ساحت رهبری معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، از دستگاه دیپلماسی خواستند تا به این‌گونه اقدامات دولت فرانسه پاسخ قاطع دهد.

در حاشیه راهپیمایی امروز نیز گروه‌های مختلف فرهنگی اجرای برنامه‌های متفاوت را در دستور کار خود قرار دادند و گروه‌های سرود نیز به اجرای سرودهای انقلابی خود پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار