سرهنگ عباسعلی پور رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهارداشت: در پی وقوع سرقت 2 دستگاه خودرو مینی بوس در سطح شهر قم، با رصد اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته، فرد سارق و 2 نفر خریدار اموال مسروقه، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 11 January 2023

به گزارش تابناک قم،‌ سرهنگ جعفر عباسعلی پور در این باره اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته محورهای "گرمسار و غدیر" و با تبادل مستمر اطلاعات احصاء شده با پلیس آگاهی شرق تهران، فرد سارق و 2 نفر خریدار اموال مسروقه، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ عباسعلی پور با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این سرقت ها در نیمه شب و مکان های فاقد دوربین صورت می گرفته است، از شهروندان خواست حتماً برای پارک خودرو در پارکینگ های موجود شهر و یا مکان هایی که مجهز به دوربین مداربسته است، استفاده کنند.

دستگیری سارقان معابر عمومی

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارقان معابر عمومی در حوزه استحفاظی کلانتری 14خبر داد.
سرهنگ "امیر مختاری" اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت معابر عمومی در برخی نقاط شهر قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 14 ولیعصر (عج) قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی و همچنین گشت های نامحسوس، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه طی تحقیقات پلیس ،سارقان به 10 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کردند، بیان داشت: خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و هر 3 نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند .

سرهنگ مختاری نقش نیروی متخصص و سامانه های هوشمند پلیس را در کشف جرم بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود از طریق شماره تماس 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اعلام و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری 17 شهید بهشتی با پلیس در ارتباط باشند .

کشف بیش از 25 هزار نخ انواع سیگار قاچاق

سرهنگ " امیر مختاری" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 20 فاطمی شهرستان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک باب مغازه دخانیاتی مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی از مغازه دخانیات موصوف، تعداد 25 هزار و 680 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و مالک مغازه نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف 100 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان از کشف حدود 100کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های " قم ، اصفهان و مرکزی" خبر داد

سردار "سید محمود میر فیضی" اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های "اصفهان و مرکزی" دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان های جنوبی، به مقصد "پایتخت " منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: تمرکز اطلاعاتی با ماموران پلیس استان اصفهان ادامه داشت تا اینکه یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی شهرستان نائین شناسایی، توقیف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: در بازرسی از کامیون مذکور، مقدار 54 کیلو و 280 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: در ادامه تمرکز اطلاعاتی با ماموران پلیس استان مرکزی ادامه داشت تا اینکه 2 دستگاه خودروی سواری در" اتوبان قم-تهران" شناسایی، توقیف و در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر شدند.

سردار میر فیضی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور، مقدار 44 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت : در مجموع مقدار 98 کیلو و 880 گرم تریاک در این عملیات ها کشف و متهمان به همراه پرونده های متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار