عصر امروز نمایندگان اعزامی استان قم به مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ دبی، با استقبال مسوولان ورزش استان و اعضا هیئت بدنسازی و‌ پرورش اندام به قم بازگشتند.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 09 December 2022

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم، عصر امروز نمایندگان اعزامی استان قم به مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ دبی، با استقبال مسوولان ورزش استان و اعضا هیئت بدنسازی و‌ پرورش اندام به قم بازگشتند.

این مراسم با حضور محمد علیمردانی، معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، علی بهلولی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، مجید تلخابی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم برگزار و از آقایان هادی تلخابی، ابراهیم نیک فر، احسان زیرک مدال آوران و برگزیدگان مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ دبی تقدیر شد. آقایان هادی تلخابی شرکت کننده وزن 120 کیلوگرم در بخش پاورلیفتینگ رده بندی پیشکستوان موفق به کسب چهار مدال نقره، ابراهیم نیک فر در وزن 93 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و احسان زیرک در وزن 74 کیلوگرم موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره شدند.

همچنین مسعود عبدالحی نماینده قم در مسابقات مستر المپیا آماتوری تونس Npc در بخش فیزیک‌کلاسیک دسته c موفق به کسب مدال اول، اورآل و کارت حرفه ای گردید. مجید تلخابی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم ضمن تبریک و تقدیر از این ورزشکاران برای سایر نمایندگان استان قم در مسابقات جهانی و کشوری آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید است تا با تلاش ورزشکاران عزیز استان بتوانیم در رشد جایگاه ورزش بدنسازی و پرورش اندام و هیئت اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهر دبی امارات برگزار تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در این مسابقات با ترکیبی کامل حضور داشت.

همچنین سه نفر از ورزشکاران استان قم روز چهارشنبه به مسابقات قهرمانی پرورش اندام قهرمانی جهان در تهران اعزام شده و در روز های پنجشنبه و جمعه به رقابت پرداختند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار