رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: به اعتراف غربی‌ها شهید فخری زاده جز ۵۰۰ شخصیت قدرتمند جهان بود که نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس او را تهدید بزرگی برای اسرائیل می‌دانست.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 30 November 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقاجان‌پور، شامگاه سه شنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید فخری زاده که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: شهید فخری زاده در زمان حیات خود گمنام و ناشناخته بود، اما دشمنان اسلام و انقلاب شهید فخری زاده را به خوبی شناختند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه به اعتراف غربی‌ها شهید فخری زاده جز ۵۰۰ شخصیت قدرتمند جهان بود بیان داشت: نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در مجمع عمومی سازمان ملل از شهید فخری زاده به عنوان پدر هسته‌ای ایران نام برد و او را تهدید بزرگی برای اسرائیل می‌دانست و گفت با رفتن فخری زاده اسرائیل می‌تواند خواب راحت داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه شهید فخری زاده خار چشم دشمنان اسلام و ایران بود افزود: دشمنان اولین ترور هوشمند از راه دور را برنامه ریزی کرد تا شهید فخری زاده را به شهادت برساند و او انسان متدینی بود که با تمام وجود به اسلام و اهل بیت عشق می‌ورزید.

حجت الاسلام آقاجان‌پور با بیان اینکه شهید فخری زاده اهل عمل و اهل عبادات بود افزود: شهید فخری زاده در حوزه ارتقا توانمندی هسته‌ای و دفاعی کشور به قدری کارهای ارزنده انجام داد که برای عموم جامعه قابل بیان نیست.

وی بیان داشت: این شهید اقدامات بسیاری در حوزه پزشکی هسته‌ای انجام داد و به دنبال مطرح کردن خود نبود و از تمام تعلقات دنیوی خود را رها کرده و به فکر اعتلای کشور و اسلام بود.

حجت الاسلام آقاجان‌پور بیان داشت: شهید فخری زاده حق بسیاری بر گردن ما دارد و جوانان باید در این روزگار که دشمن فتنه گری می‌کند بداند که دشمنان ما از پیشرفت‌های ایران عصبانی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران امروز در اوج اقتدار است و دشمنان می‌دانند که اگر ایران از این گردنه عبور کند دیگر قادر به توقف او نیستند و امروز هر ندا و سخنی که وحدت شکن باشد آن سخن از حلقوم دشمن است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار