مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در نشست خبری رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم خبر از کاندیداتوری قم برای برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر و افتتاح دو پلاتو تا پایان سال در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 26 November 2022

به گزارش تابناک قم، نشست خبری بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم صبح روز شنبه، 5 آذر ماه با حضور امیر علی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و اصغر نوبخت، دبیر بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم در سالن جلسات تالار فرهنگ و هنر برگزار شد. در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از افتتاح دو پلاتو تا پایان سال خبر داد و گفت: با تامین اعتباری که صورت گرفته است دو پلاتو در تالار فرهنگ و هنر افتتاح خواهد شد و مورد استفاده هنرمندان قرار خواهد گرفت.

قم کاندید برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر شد/ افتتاح دو پلاتو تا پایان سال در قم

عموزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری با تاخیر دبیرخانه جشنواره تئاتر قم گفت: با راه اندازی دبیرخانه سیزدهمین جشنواره تئاتر قم در اواخر تیرماه و دبیری اقای نوبخت فعالیت این جشنواره به صورت رسمی آغاز و 43 اثر به این‌ دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۲۶ اثر مورد تایید شد و در نهایت ۱۸ تیم اقدام به فعالیت کردند و در نهایت ۸ کار به انتخاب کارشناسان رسید و طبق آئین نامه این اجرای عمومی این 8 اثر برگزار شد که از هفتم تا یازدهم آذر ماه جاری بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان با هشت اثر را خواهیم داشت و هر روز ۲ اثر روی صحنه می رود و در نهایت ۲ اثر مستقیم به جشنواره ملی راه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: در بخش نمایش خیابانی  از ۹ کار چهار کار و در بخش مسابقه نمایش های سه دقیقه ای ۶ کار به روی صحنه می‌رود.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر قم نیز در این نشست گفت: هنرمندان سه سال به خاطر کرونا از کار هنری عقب نشینی کرده بودند و این موضوع به تئاتر قم لطمه زد و باید از هنرمندان قم تقدیر کرد که بعد از این‌چند سال آثار خوبی را به جشنواره آوردند.

قم کاندید برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر شد/ افتتاح دو پلاتو تا پایان سال در قم

قم کاندید برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از کاندیداتوری قم جهت برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر خبرداد که این ام را موفقیتی بزرگ برای عرصه نمایش قم دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار