رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: استان قم از جمله استان‌هایی است که در ورزش‌های قدرتی همیشه در کشور سرآمد بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 24 November 2022

به گزارش تابناک قم، عبدالمهدی نصیر زاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، در گفت‌وگو با ایسنا به‌عنوان کرد: پرورش اندام در همه جای کشور علاقه‌مندان بسیاری دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه استان قم از جمله استان‌هایی است که در ورزش‌های قدرتی همیشه در کشور سرآمد بوده است، اظهار کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان قم نیز ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد مخاطبان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از بانوان هستند، اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش بانوان به صورت ملی و بین‌المللی در سه رشته مچ اندازی، پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد بین بدنسازی، فیتنس و بادی بیلدینگ تفاوتی قائل نمی‌شوند، بیان کرد: برخی از بانوانی که در بدنسازی فعالیت می‌کنند به دنبال تناسب اندام و سبک زندگی سالم هستند و عده‌ای دیگر از بانوان هدف شان از تمرین های مقاومتی، بهبود عملکردشان در رشته‌های تخصصی خودشان است.

نصیر زاده با بیان اینکه اولین اعزام بانوان مچ انداز به مسابقات قهرمانی جهان صورت گرفته است، اضافه کرد: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان در روزهای آینده برگزار می‌شود همچنین در پاورلیفتینگ بانوان نیز دومین مسابقات کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اعضای مجمع قم به یکی از قهرمانان خوشنام و با اخلاق اعتماد کردند و امیدواریم با حضور ایشان در این جایگاه، شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی در قم باشیم.

نصیرزاده ادامه داد: استان قم در برگزاری مسابقات ملی کارنامه خوبی دارد و در این امر توانسته میزان رضایت مندی خوبی به دست بیاورد و از الگوها و خلاقیت خوبی استفاده کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه قم یکی از پایگاه‌های معنوی کشور است، می‌توانیم در حضور ورزشکاران کشورهای خارجی، فعالیت‌های فرهنگی متعددی انجام بدهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار