آیت الله حسینی بوشهری:‌
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردمی که امروز به مشکلات اقتصادی و چالش‌های معیشتی اعتراض دارند پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی داشته و اگر قرار باشد بین مطالبات و حفظ انقلاب یکی را انتخاب کنند، حفظ و تقویت نظام اسلامی را ترجیح خواهند داد
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 24 November 2022

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری دردیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی،بیان کرد:دشمنان درصدد برجسته کردن نقاط ضعف هستند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار نظام اسلامی طی ۴دهه اخیرگذشته هیچ دستاوردی نداشته‌است.

وی افزود:‌ دشمنی‌های امروز آنها به خاطر همین موفقیت‌های چشمگیر است و دشمنان از قرارگیری ایران در قله پیشرفت‌های علمی در رنج و عذاب هستند.

وی با بیان اینکه بسیج یک نهال برآمده از انقلاب اسلامی است،خاطرنشان کرد: بسیج منحصر در یک قشر خاصی نیست و متعلق به عموم مردم است و علاوه بر آن اخلاص و فداکاری نیز جزو ویژگی‌های مهم روحیه بسیجی می‌باشد.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه بسیج شامل جمع خاصی نیست وعموم افراد جامعه را دربر می‌گیرد، گفت: انقلاب اسلامی تنها جریان دینی درقرون گذشته است که برغم تمام هجمه‌های دشمنان تا بن دندان مسلح، همواره در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته‌است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان در حوادث اخیر تمام قوای خود را در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی پای‌کار آوردند و از هیچ امکان و منابعی دریغ نکردند که براثر آن عده‌ای در داخل کشور به خاطر تبلیغات بیگانگان دچار اشتباه محاسباتی شدند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اشتباه محاسباتی مردم است، ابراز داشت: عدم همراهی ملت ایران در حوادث اخیر نشان داد که آن‌ها دچار اشتباه محاسباتی شدند و ملت ما هوشیار و بصیر هستند.

وی با تاکید براهتمام جمهوری اسلامی بر توسعه ارتباطات خارجی جز برخی کشورهای مشخص،خاطرنشان کرد: ما به دنبال تقابل و دشمنی با کشورهای دیگر نیستیم، هر کشوری ایران را آن طور که هست به رسمیت بشناسد ، جمهوری اسلامی نیز رویه مشابهی با آنها در پیش می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اهمیت روایت‌گری و جنگ ادراکی را مورد تاکید قرارداد و گفت: اگر مانتوانیم واقعیت انقلاب اسلامی را ثبت کنیم، دشمنان نسبت به ثبت و تحریف آن‌ اقدام خواهند کرد.

بسیجیان در حوادث اخیر بیش از همیشه پای کار آمدند

رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار گفت: طی حوادث اخیر، اغتشاشگران هیچ پایگاه یا مرکزی را نتوانستند تصرف کنند و صرفا خسارت‌هایی را به برخی مراکز وارد کردند و نیروهای فداکار بسیج بیش از همیشه پای‌کار آمدند.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: پنتاگون آمریکایی‌ها اخیرا طی نامه‌ای به یکی از بخش‌های نظامی این کشور، به‌ صراحت اعلام کردند که به خاطر عدم همراهی مردم ایران، آن‌ها در این توطئه نیز شکست خوردند و موفق نشدند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

وی در ادامه بیان کرد: طی چند ماه اخیر مواضع تجزیه‌طلبان و منافقان در عراق توسط نیروهای نظامی کشور چندین مرتبه مورد حمله قرار گرفت و انسجام‌شان از بین رفت.

سلیمانی یادآور شد: همچنین نیروهای نظامی ایران در مرزهای شمالی کشور نیز طی ماه‌های اخیر اقتدار و قدرت خود را بیش از گذشته به منصه ظهور گذاشته‌است.

وی اهمیت جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و گفت: در هر موضوعی که جهاد تبیین به جدیت اجرا شود موفقیت‌های چشمگیری حاصل‌ خواهد شد؛ در دوره جدید، اولویت بسیج مستضعفین بر بازدید عموم افراد از دستاوردهای سترگ کشور و باز کردن گره‌های ذهنی برخی افراد متمرکز شده‌است.

وی یادآور شد:درکنار جهاد تبیین،جهاد امیدآفرینی نیز به‌عنوان یکی از رویکردهای مهم بسیج در دستور کار این نیرو قرار گرفته‌است.

رییس سازمان بسیج مستضعین در سفر خود به قم با شماری از علمای حوزه علمیه  دیدار و گفت وگو می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار