دبیر علمی کنگره ملی آب و فاضلاب ایران گفت: بیش‌ترین ارسال مقاله به ترتیب برای استان‌های اصفهان ۱۵ اثر، قم ۹ اثر، تهران ۷ اثر، گلستان و کرمان ۵ اثر بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 24 November 2022

قم رتبه ۲ارسال اثر به دبیرخانه کنگره ملی آب و فاضلاب ایرانبه گزارش تابناک قم، آشفته در آئین اختتامیه کنگره ملی علوم و مهندسی آب و فاضلاب که در تالار شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این کنگره به منظور ارائه آخرین دستاوردها برگزار شده است، اظهار کرد: همچنین در این کنگره در راستای رفع دغدغه‌های حوزه آب و فاضلاب بحث و گفت‌وگو شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: باتوجه به اهداف و رسالت کنگره سعی کردیم محورها را به گونه‌ای تنظیم کنیم که نیازهای آب و فاضلاب پوشش داده شود.

دبیر علمی کنگره ملی آب و فاضلاب ایران با اشاره به انتخاب ۱۵ محور در این راستا، مطرح کرد: محوریت این محورها نیز چالش‌های انتقال آب دریا به فلات مرکزی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه روند ارسال مقالات به دوره‌های مختلف کنگره، افزایشی بوده است، عنوان کرد: دانشگاه‌ها ۴۹.۵ درصد و صنعت ۴۴.۴ درصد از مقالات را به خود اختصاص داده‌اند.

آشفته با اشاره به اینکه مشارکت خوبی نیز در حوزه مقالات وجود داشته است، خاطرنشان کرد: بیش‌ترین ارسال مقاله به ترتیب برای استان‌های اصفهان ۱۵ اثر، قم ۹ اثر، تهران ۷ اثر، گلستان و کرمان ۵ اثر بوده است.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های مختلفی در حاشیه این کنگره برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین بازدیدهای مختلفی از مرکز تله متری شرکت آب و فاضلاب، آب شیرین کن صنعتی، آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب قم، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳، شرکت بلندا و ... در حاشیه این کنگره انجام شده است.  

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار