جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ‌اعلام کرد: هوشیاری و سلوک ولایتمدارانه این نهاد انقلابی و استمرار در مسیر تقویت بنیه دینی و روحیه ایمانی در این مجموعه ارزشمند، نشاط حیات جامعه اسلامی را تضمین کرده و توانسته نفوذ و توطئه دشمن را ناکام بگذارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 24 November 2022

به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه با گرامیداشت هفته بسیج، به این مناسبت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: بسیج به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب در تمام این سال‌ها با مجاهدت‌های گوناگون فرهنگی، علمی، نظامی و… در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی، ایثار و فداکاری کرده و جزء افتخار آفرین ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

روحیه و انگیزه بسیجی یک نیاز اساسی برای پیگیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و تجربه گرانقدر بسیج از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا به امروز در جبهه علم، خدمت رسانی و سازندگی نشان داده که این عنصر با ایمان و مجاهد می‌تواند در تمام میدان‌ها اثر گذار و راهگشا باشد.

در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، بسیج به شدّت در معرض توطئه‌ و هجمه قرار گرفته است. هوشیاری و سلوک ولایتمدارانه این نهاد انقلابی و استمرار در مسیر تقویت بنیه دینی و روحیه ایمانی در این مجموعه ارزشمند، نشاط حیات جامعه اسلامی را تضمین کرده و توانسته نفوذ و توطئه دشمن را ناکام بگذارد.

ان شاءالله و به حول و قوه الهی، ” بسیج “، این حزب «الهی» چون همیشه غالب و پیروز است.

امیدواریم این ثمرۀ شجرۀ طیبۀ انقلاب اسلامی، با همّت بلند و مؤمنانه خود، چون همیشه فعال، پویا و اثر گذار در مسیر قله‌های پیشرفت میهن عزیزمان ایران، پیشرو و مستظهر به تأییدات الهی باشد.

یاد و خاطره امام خمینی، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای مدافع امنیت در بسیج (قدس الله انفاسهم الزکیه) را نیز گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علو درجات برای آن آسمانیان مسئلت داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار