مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به افزایش قیمت ۸ میلیارد تومانی پله‌های برقی، گفت: به دلیل افزایش قیمت ارز و به‌تبع آن افزایش قیمت پله‌های برقی و تحریم‌ها و همچنین برگزاری مناقصه‌های زیاد، پیمانکاران داوطلب مشارکت با شهرداری نبوده و این پروسه تا این مرحله بدون موفقیت تکرار شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 23 November 2022

پل‌های عابرپیاده قم به مرور مکانیزه می‌شود

به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده به اهمیت مکانیزه شده پل‌های عابر پیاده اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه برای مکانیزه شدن پل‌های عابرپیاده چالش‌هایی بیش از حوزه مسئولیتی شهرداری وجود دارد که باوجود تمام تلاش‌ها، ما هنوز نتوانسته‌ایم در این بخش به شرایط ایده آلی که موردنظر شهرداری و مردم بوده دست پیدا کنیم.

وی، تغییر نوسانات ارز و افزایش قیمت ۸ میلیارد تومانی پله‌های برقی را موردتوجه قرارداد و گفت: باوجود دو چالش افزایش قیمت ارز و به‌تبع آن افزایش قیمت پله‌های برقی و تحریم‌ها و همچنین برگزاری مناقصه‌های زیاد، شرکت‌ها داوطلب مشارکت با شهرداری نبوده و این پروسه تا این مرحله بدون موفقیت تکرار شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از شهروندان درخواست داریم باوجود همه مشکلات، از پله‌های ثابت پل‌های عابر پیاده در معابر شلوغ استفاده کنند تا شاهد افزایش ایمنی در سطح شهر باشیم تا ما بتوانیم با توجه به هزینه سنگین مکانیزه کرده پل‌های عابرپیاده، به‌مرور این کار را انجام دهیم.

وی سپس به ساخت پارکینگ موتورسیکلت‌ها در سطح شهر نیز اشاره و بیان کرد: از خودروها درخواست داریم در مقابل و محل پارکینگ موتورسیکلت‌ها پارک نکنند تا راکبان موتورسیکلت نیز از این فرصت استفاده کرده و بتوانیم نظم شهری را در این بخش از شهر نیز فراهم کنیم.

شعبان زاده در ادامه تأکید کرد: داشتن شهری منظم و ایمن در حوزه ترافیک نیازمند همکاری همه شهروندان با شهرداری بوده و ما به‌تنهایی و بدون مشارکت مردم نمی‌توانیم در این بخش گام‌های مهمی را برداریم و هر چه امکانات ترافیکی شهر را افزایش دهیم اگر مشارکت مردمی نباشد بازهم نظم و ایمنی افزایش پیدا نخواهد کرد.

منبع: شهربیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار