رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم از افزایش هزینه‌های جاری در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: دغدغه شورای شهر روند افزایشی بودجه‌های جاری بوده و این موضوع ایجاد نگرانی کرده است، تداوم اجرای روند فعلی منطقی نیست و با این وضعیت به مشکل بودجه‌ای بر خواهیم خورد.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 23 November 2022

افزایش هزینه‌های نگهداری شهر قم

به گزارش تابناک قم، حسین صابری در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم، در خصوص افزایش هزینه‌های جاری در شهرداری اظهار داشت: دغدغه شورای اسلامی شهر روند افزایشی بودجه‌های جاری بوده و این موضوع ایجاد نگرانی کرده است.

وی با بیان اینکه روند افزایشی سال‌های گذشته هزینه‌های خدمات شهری و جاری باید متناسب با بودجه و توسعه شهر باشد، ابراز کرد: با روند فعلی بودجه شهرداری‌ها دیگر قابل‌کنترل نیست و بودجه‌های جاری در حال نزدیک شدن به بودجه عمرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: باید به دنبال راهکار و راه‌های کنترل این بودجه باشیم و در این زمینه کارگروهی برای بررسی روند افزایشی بودجه‌های خدمات شهری و دیگر هزینه‌ها تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بودجه‌های خدمات شهری باید متناسب با تورم و خرید تجهیزات باشد، تصریح کرد: تداوم اجرای روند فعلی منطقی نیست و با این وضعیت به مشکل بودجه‌ای بر خواهیم خورد.

صابری با اشاره به اهمیت اهتمام ویژه در برگزاری دوره‌های آموزش شهروندی عنوان کرد: این مبالغ هزینه نبوده و سرمایه‌گذاری است چراکه همکاری مردم در هزینه کردهای شهر تأثیرگذار است.

منبع: شهربیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار