تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: نیروی انتظامی از جسارت و توهین عده ای که پیرو دشمن هستند نگران نباشند، زیرا توهین و جسارت به شما در مسیر ولایت، علامت این است که در مکتب اهل بیت(ع) پذیرفته هستید.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 23 November 2022

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی نماینده ولی‌فقیه در فراجا که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مکتب اسلامی با نیروی انتظامی در کشورهای غیراسلامی متفاوت است.

وی افزود: در کشورهای غیراسلامی نیروی انتظامی با خشونت رفتار می‌کند و حتی به خطاکارهای خود هم جایزه می‌دهند مانند پلیسی که آن فرد سیاه پوست را در آمریکا کشت، زیرا عقیده‌شان این است که اقتدار پلیس باید به هر بهایی حفظ شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت‌هایی از طرف برخی به نیروهای الهی صورت بگیرد، ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می‌شود و افرادی که در این هجمه‌ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد.

امام جمعه قم تصریح کرد: از جسارت و توهین عده‌ای که پیرو دشمن هستند نگران نباشید، زیرا توهین و جسارت به شما در مسیر ولایت، علامت این است که در مکتب اهل بیت علیهم السلام پذیرفته هستید، خداوند در ضمن شرارت‌ها و آشوب‌هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می‌کنند، امتحان‌هایی را برای بندگان صالح قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عنوان کرد: امتحان‌های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید در نزد خدا مأجور و محبوب است و هم پیش مردم محبوب می‌شود و این اثبات شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: در اسلام اگر فرمانده دلیر و سرافرازی مانند مالک اشتر در بازار عبور می‌کند و به او جسارت می‌شود، مالک برای هدایت او نزد خدا دعا می‌کند و وقتی علی بن یقطین که نماینده خاص امام هفتم در دربار هارون بود، فقط به خاطر اینکه به حاجت یک نفر توجه نکرد وقتی به دیدار امام رفت امام اجازه ورود به او را ندادند و راه توبه و جبران را به او نشان دادند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار