معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بر لزوم حفظ بلوار شهید سردار سلیمانی به‌عنوان بلوار در طرح جامع ترافیک شهر تأکید کرد و گفت: باید در این مصوبه مطالبه مردم لحاظ شود و در تمام اسناد بالادستی به‌عنوان معبر شناخته شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 22 November 2022

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی در معبر واقع در مسیر رودخانه به‌عنوان یک معبر اصلی در شهر اظهار داشت: بلوار سردار سلیمانی یکی از معابر مهم در شهر بوده و با توجه به سیل سال ۹۸ باید تمام نکات ایمنی این مسیر رعایت شود.

وی حفظ بلوار شهید سردار سلیمانی به‌عنوان یک معبر اصلی را مطالبه مردم دانست و افزود: باید در این طرح این درخواست مطالبه مردم لحاظ شود، زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن در مرحله نخست با شهرداری بوده و شهرداری باید به مردم پاسخگو باشد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: رودخانه باید در تمام اسناد بالادستی به‌عنوان معبر شناخته شود و شهرداری و شورای شهر باید در تصویب حفظ رودخانه به‌عنوان معبر، بر روی آمدن واژه معبر نیز اصرار کند تا در آینده به مشکلات و چالشی برنخوریم.

وی در پایان تأکید کرد: امروز در بلوار شهید سردار سلیمانی بخشی از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر جریان دارد و مدیریت شهری بر حفظ آن تأکید دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار