معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از اختصاص۱۹۴۹میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۳ از منابع ملی و وزارتخانه‌ای به عنوان متمم سفر رئیس‌جمهور به قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 22 November 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی با اشاره به اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به قم،عنوان کرد: سفر رئیس‌جمهور به قم دارای ۱۵۶ مصوبه بود که مجموع اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به قم دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که طی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص پیدا می‌کند.

معتمدی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص پیداکرده است، بیان کرد: همچنین دو قالب دیگر که واگذاری زمین برای انجام پروژه و استفاده از ظرفیت تهاتر با نفت بوده برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: بعد از انجام سفر و تکمیل مجموع خواسته‌های استان قم، با توجه به تهیه و تدوین نظام مسائل استان، بازطراحی در حوزه مصوبات سفر انجام شد.

او اضافه کرد: در طی فرآیند بازطراحی به این نتیجه رسیدیم که بخشی از مشکلات زیربنایی استان از مصوبات سفر جامانده که نیازمند پیگیری ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دستگاه‌های اجرایی در بخش متمم سفر با محوریت استاندار قم پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در نهایت هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۳ از منابع ملی و وزارتخانه‌ای به استان قم تخصیص پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار