رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم بابیان موفقیت مدیریت شهری در اجرای طرح پیاده‌راه‌ها در ارزیابی مردمی و اصناف گفت: به‌زودی خودروهای برقی این مسیرها تأمین می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 22 November 2022

به گزارش تابناک قم، محسن محرری در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اهمیت اجرای پیاده راه‌ها در شهر اظهار داشت: تا امروز چهار فاز از طرح پیاده راه‌ها اجراشده است و هر سه در هسته مرکزی شهر است.

وی اجرای هر چهار پیاده راه را موفق خواند و افزود: با توجه به ارزیابی که از مردم و کسبه انجام‌شده شهروندان از این طرح رضایت دارند و آرامش در این مسیرها ایجادشده و شاهد امینت و تغییر کاربری واحدهای تجاری به سمت خدماتی برای زائران هستیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، مشکلات پیاده راه‌ها اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد چند مشکل در مسیر پیاده راه‌ها هستیم که باید مدیریت شهری این مسائل را حل کند که یکی از این موارد ایجاد پارکینگ موتورسوار در مسیر این پیاده راه‌ها است.

وی از جانمایی ۵ پارکینگ موتورسیکلت در مسیر پیاده راه‌ها خبر داد و گفت: باوجود جانمایی پارکینگ‌ها اما هنوز تملکی انجام‌نشده است؛ مشکل بعدی عدم خودروی برقی زائربر بوده که باوجود مدیریت و بازسازی خودروهای برقی،‌ این مشکل در کوتاه‌مدت حل خواهد شد.

محرری ادامه داد: در دنیا و کشور حرکت به سمت انسان‌محوری وجود دارد و امروز در مشهد، همدان، تبریز و اصفهان این اتفاق رقم خورده است و ما نمی‌توانیم اجازه ورود خودرو به این مسیرها را بدهیم، اما باید این طرح با تأمین تمام امکانات و دیده شدن تمام جوانب طرح اجرا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار