معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه فاز‌های بعدی متروی قم در حال بررسی هستند گفت: ادامه خط مترو توجیه‌پذیری و ظرفیت مسافر بهتری دارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 21 November 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه متروی قم، عنوان کرد: در حوزه متروی قم دو موضوع اصلی تأمین واگن و اصلاح قرارداد وجود داشت و با پیگیری‌های انجام‌شده با محوریت مدیریت ارشد استان توانستیم قرارداد مترو را اصلاح و این قرارداد را به‌روز کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای تکمیل فاز اول مترو، تصریح کرد: در حال حاضر نیز این فاز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او در خصوص بحث تأمین واگن نیز عنوان کرد: در این راستا نیز چندین جلسه برگزار شده و در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری در حال رایزنی برای خرید واگن از شرکتی که بتوانند تا پایان سال واگن‌ها را تحویل دهد، هستند.

معتمدی در پایان تصریح کرد: یکی از ایستگاه‌های خط ۲ متروی قم با قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان تلاقی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه فاز‌های بعدی مترو نیز در حال بررسی هستند،یادآورشد: ادامه خط مترو توجیه‌پذیری و ظرفیت مسافر بهتری دارد که درنتیجه به دنبال آن هستیم که از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این راستا استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار