رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از آغاز و اجرای طرح آموزشی «مدرسه آماده،شهر تاب آور» در شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 21 November 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان، طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور از ابتدای آذرماه اجرایی می‌شود.

به گفته وی، در این طرح که ویژه مدارس متوسطه استان خواهد بود، کادر اجرایی مدارس و دانش آموزان در قالب یک اردوی نیم روزه و در فضایی با نشاط، مهارت‌های عملی اطفا حریق، کمک‌های اولیه و چادر زنی را آموزش خواهند دید.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد افزود: در همین راستا با حضور نخستین گروه از کادر اجرایی مدارس و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، از ابتدای آذرماه این طرح اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس مقطع متوسطه که متقاضی شرکت در این طرح بوده می‌توانند جهت هماهنگی و اخذ نوبت با شماره تلفن ۳۲۴۲۵۵۱۸ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، همه خدمات آموزشی به مدارس متقاضی در قالب این طرح رایگان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار