‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بار دیگر جنایات تروریستی و کشتار مردم توسط مزدوران استکبار جهانی را محکوم می کند و اعلام می‌دارد، امروز مطالبه ملت، مقابله با اشرار، اغتشاشگران و محاکمه آنان است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 20 November 2022

به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات تروریستی و کشتار مردم توسط مزدوران استکبار جهانی را محکوم کرد که متن آن به این شرح است: جنگ ترکیبی گسترده جبهه باطل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که تلاش داشت هنجارشکنی و شکاف اجتماعی ایجاد کند؛ اکنون در پی ناکامی‌ها و عدم همراهی «مردم بصیر»، وارد مرحله «کشتار و ترور» شده است. قتل و شکنجه مردم و مدافعان امنیت، گرچه غم و اندوه سنگینی بر دل‌ها گذاشته است؛ اما ملت مؤمن و بصیر ما که به قدرت خداوند امید و تکیه دارد، در این نبرد سهمگین خود با جبهه کفر جهانی، ترسی به دل راه نداده و با باور به این حقایق قرآنی « إِنَّ مَعِی رَبِّی سَیَهْدِینِ» و « أنَّ اللَّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکافِرِینَ» با قدرت به حرکت خود ادامه خواهد داد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بار دیگر جنایات تروریستی و کشتار مردم توسط مزدوران استکبار جهانی را محکوم می‌کند و ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای این حوادث اعلام می‌دارد:

1- حوادث اخیر کشور و تلاش اذناب منطقه‌ای و بین المللی استکبار در رسانه‌ها و نهادهای به ظاهر حقوق بشری برای تحریم و فشار به ایران بار دیگر نشان داد آمریکا و دول اروپایی پیرو، هیچ‌گاه دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهند داشت. البته مؤمنین به اسلام و انقلاب و همه آزادگان جهان باور دارند، پایان این قضایا عزت و اقتدار ملت ایران و خذلان دشمنان ما را در پی خواهد داشت.

2- امروز مطالبه ملت، مقابله با اشرار و اغتشاشگران و همچنین محاکمه آنان است. گرچه نهادهای انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه، مؤمنانه در حال انجام وظیفه هستند؛ اما لازم است در پاسخ به مطالبه عمومی و به حق مردم، عنصر بازدارندگی در برخورد با اغتشاشگران برجستگی بیشتری یابد.

3- برخی جریانات سیاسی و چهره‌ها و شخصیت‌ها در این مدت، در مسیر طراحی شده توسط دشمن حرکت کردند. بی شک این نیز از چشم ملت دور نمانده و مردم، «دوست و دشمن» خود را در این غربالگری روزگار، شناختند.

4- مردم، قدردان نعمت «دین و معنویت»، «ولایت فقیه»، «نظام مقدس جمهوری اسلامی» و «امنیت» می‌باشند و از ایثار و فداکاری قوه قضائیه و حافظان امنیت کشور در نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حمایت می‌نمایند. لازم است در این شرایط خاص مسئولان محترم به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام نمایند که اینگونه مسائل، آنان را از خدمت رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان باز ندارد و روح امید را بیش از گذشته در جامعه زنده نمایند.

5- دشمنان بدانند پشتوانه مردمی نظام اسلامی و باور این مردم به نصرت و امداد الهی، نقطه قوت ماست. در ظلم آشکار استکبار و دشمنان، ملت مؤمن و انقلابی با تقویت باورهای دینی خود استوار ایستاده و قوی و قدرتمند در حال پیشروی است. استقامت و پای فشردن بر حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و صبر و بصیرت مردم، دشمنان را به استیصال کشانده است. امروز همه دشمنان و دوستان ما می‌دانند، ایران تنها قدرت مردمی و مستقلی است که مقابل جبهه ظلم جهانی ایستاده و خواهد ایستاد و آن را به شکست و خواری خواهد افکند. خداوند به وسیله این ملت در دل دشمنان رعب ایجاد کرده و بی‌شک از این رعب و عصبانیت خواهند مرد. ان شاءالله

«وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ(حشر،2)؛ «خدای متعال در دل‌هایشان [کافران] هراس افکند»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار