مدیر منطقه یک شهرداری قم از پیشرفت ۶۰ درصدی پیاده‌روسازی بلوار شهید دل آذر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 20 November 2022

پیشرفت پیاده‌روسازی بلوار شهید دل آذر قم

به گزارش تابناک قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اجرای طرح پیاده‌روسازی بلوار شهید دل آذر در حدفاصل میدان پلیس تا ناصر دیوان منطقه یک اظهار داشت: این بلوار یکی از معابر اصلی و کلیدی در محدوده منطقه یک بوده که به‌واسطه استقرار بیمارستان‌های ایزدی و نکویی دارای تردد پیاده زیادی است که پیاده‌روسازی از نیازهای اصلی این بلوار است.

وی با بیان اینکه در گذشته اجرای پیاده‌روها توسط اهالی و کسبه بدون نظر گرفتن خط بحر و تراز خیابان بوده و این موضوع مشکلات زیادی در زمینه پستی‌وبلندی و ایجاد تردد ایجاد کرده بود، گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی منطقه یک شهرداری، در حال احداث پیاده‌روها و اجرای فرش به‌صورت هم‌طراز و هم‌سطح با هم هستیم تا شهروندان در زمان تردد به‌راحتی تردد نمایند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ابراز کرد: در بودجه سال جاری، ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای این پروژه مصوب شد که با توجه به نوسانات قیمت در مصالح و هزینه‌های جاری تاکنون حدود ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی با تأکید بر اینکه طبق اسناد و مدارک پیمان قرارداد این پروژه با مشارکت بخش خصوصی از اواسط مردادماه منعقد شده است، افزود: این پروژه پس از تجهیز کارگاه و اقدامات اولیه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ادامه کار نیز با نظارت دقیق کارشناسان امور زیربنایی منطقه با دقت و سرعت مناسب در حال انجام بوده و در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هزینه موزاییک فرش پیاده‌روهای بلوار شهید دل آذر تاکنون با احتساب افزایش پیمان و هزینه‌های جاری حدود ۲۳ میلیارد ریال بوده که امیدواریم موجب رضایت خاطر شهروندان محترم در این محلات شده باشد .

وی در انتها ضمن تشکر از صبوری و همراهی شهروندان این محله تصریح کرد: مجموعه شهرداری قم و منطقه یک تمام تلاش خود را برای ایجاد رفاه، آسایش و امنیت خاطر شهروندان به کار گرفته و صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و از شهروندان تقاضا داریم با صبوری خود، مجموعه شهرداری را در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر پروژه‌های شهری یاری کنند.

منبع: شهربیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار