روز گذشته فیلمی در رسانه های معاند تحت عنوان حمله به مدرسه معصومیه قم با کوکتل مولوتف پخش شد که در آن دیوار بخش اداری مورد حمله اغتشاشگران واقع شده بود و فرد فیلمبردار این جمله را حین آتش سوزی می گفت: (این هم برای انجام وظیفه...).
کد خبر: ۱۰۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 19 November 2022
به گزارش تابناک قم پنجشنبه حوالی ساعت ساعت ۲۲:۳۰ مدرسه علمیه معصومیه در بلوار امین قم مورد تعرض عده ای از اغتشاشگران واقع شد.اقدامی که دشمنی اغتشاشگران با معارف دینی، روحانیت و محل نشر معارف دینی را مجدد گوش زد کرد.
 
آتش افروزی بر ساختمان حوزه علمیه و یا دفتر مدیر حوزه های علمیه کشور؟

باید دید این اقدام کوردلانه با چه سطح و هدفی برنامه ریزی شده بوده است، آیا این اقدام صرفا برای آتش افروزی و حمله به ساختمان یک‌ حوزه علمیه بوده و یا هدف حمله به دفتر مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری می باشد، مطلبی که در عمل و روش اغتشاشگران طبیعتا تفاوت خواهد شد چرا که اگر هدف این افراد حمله به دفتر مدیر حوزه های علمیه کشور باشد خطر شناسایی و برنامه ریزی برای حمله به این‌محل به میان می آید که هشدار جدی برای استان می باشد.
آتش افروزی اغتشاشگران بر حوزه علمیه معصومیه قم/ عمامه پرانی، عقده گشایی و هدف قرار دادن جایگاه روحانیت
ساختمان حوزه علمیه معصومیه قم پس از آتش افروزی اغتشاشگران
 
آتش افروزی اغتشاشگران بر حوزه علمیه معصومیه قم/ عمامه پرانی، عقده گشایی و هدف قرار دادن جایگاه روحانیت
واکنش طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم 
 
 
جسارت دوباره به تمثال حضرت امام خمینی در میدان مرجعیت قم!

در ادامه هتک حرمت ها و جسارت این عده قلیل، شب گذشته نیز برای دومین بار به تمثال امام خمینی در میدان مرجعیت قم جسارت شد و عاملان آن با رنگ پاشی و آتش زدن سعی در از بین بردن این تمثال داشتند.

واکنش مدیر حوزه های علمیه به اقدامات اخیر

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در خطبه های نماز جمعه این هفته قم با توجه به حوادث اخیر گفت: این روزها روحانیت مورد حمله است و تاریخ روحانیت نشان می دهد این قشر رکن رکین علم و اندیشه برای امت اسلام و نگهبان هویت و استقلال ملت در برابر استکبار است و طلاب در خدمت به مردم همواره در میدان حضور دارند.
 
آتش افروزی اغتشاشگران بر حوزه علمیه معصومیه قم/ عمامه پرانی، عقده گشایی و هدف قرار دادن جایگاه روحانیت
 

وی ادامه داد: روحانیت بر چوبه دار رفته و زندان و سختی را تحمل کرده اما از ارزش‌های دینی کوتاه نیامده است و ملت بزرگ ایران انسجام خود را در برابر حرکات کور دشمن حفظ خواهد کرد.

عمامه پرانی، عقده گشایی و هدف قرار دادن جایگاه روحانیت

اغتشاشگران از چندی پیش با جسارت به لباس روحانیت و اقدام به برداشتن عمامه دست به حرکتی به خیال خودشان انقلابی زده اند. اقدامی که در شعار ظاهریشان جایی ندارد و صرفا دستورالعملی نوشته شده از سوی معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی است به تلافی هر آنچه که حکومت اسلامی و روحانیت در بیداری مردم قدم برداشته و مانع نفوذ و استعمارشان شده است.
 
این اقدام کوردلانه در قم هم صورت گرفته و رسانه های ملکه و پادشاه برای ضربه زدن بیشتر به جایگاه ام القرای جهان اسلام و مادر انقلاب به آن پرداخته اند.

هدف قرار دادن مکان های دینی و مذهبی، گام بعدی

با نشستن خاکستر بر آتش اغتشاشات و شکست پروژه های کوردلانه کشته سازی در سراسر کشور، حالا اعتلاف ضد ایرانی عبری، عربی و غربی و رسانه های وابسته شان به سراغ آتش افروزی بر مکان های شاخص مذهبی و آئینی رفته اند. پروژه ای که شروع آن از شاهچراغ بود و با حمله به مراکز حوزوی در سایر شهرستان ها و حوزه علمیه معصومیه قم ادامه پیدا کرد.
 
بخش دیگری از این پروژه به عهده رسانه ها بود، آتش‌زدن بیت تاریخی امام(ره) در شهر خمین، خبری که تکذیب شد و تنها محل وقوعش در فضای مجازی بود.
آتش افروزی اغتشاشگران بر حوزه علمیه معصومیه قم/ عمامه پرانی، عقده گشایی و هدف قرار دادن جایگاه روحانیت
صبح جمعه 27 آبان، بیت تاریخی اما راحل در خمین 
 
طبق اخبار واصله از خمین به دنبال فراخوان ضدانقلاب شامگاه پنجشنبه تجمعی هرچند محدود در این شهر برگزار شد، و صبح‌ جمعه رسانه‌های ضدانقلاب خبری منتشر کردند مبنی بر آنکه اغتشاشگران بیت تاریخی امام راحل را به آتش کشیده‌اند.

اقدام کوردلانه دیگر ضد انقلاب آتش افروزی بر احساسات مردم با کشتار مردم مظلوم ایذه و مدافعین امنیت در اصفهان بود.
پروژه ای که در آن چند تن از مردم ایذه از جمله یک کودک ۱۰ ساله به نام کیان پیرافلک و شهدای امنیت مورد توسط عده ای اوباش شهید شدند.

موقعیت و جایگاه خاص قم، لزوم حساسیت، رصد و هوشیاری بیشتر

شهر قم که هوشیاری مردم و مسوولانش در شناسایی فتنه های گوناگون و یاری انقلاب در برهه های حساس و در اغتشاشات اخیر ثابت شده است، سوژه همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب بوده، شهری که هم دارای موقعیت جغرافیایی، تاریخی حساس و هم محل نشر مفاهیم اسلام و انقلاب است حالا بیش از پیش مورد توجه واقع شده، تا جایی که کوچکترین اقدام در قم به سرعت و با جزئیات دروغ و با ضریب بالا در رسانه های معاند نشر پیدا می کند.
 
 
عدم اطلاع رسانی و پاسخگویی نهاد های حوزوی و انتظامی
 
تلاش های خبرنگار تابناک قم پیرامون مصاحبه با مسوولان مربوط در حوزه اتقافات اخیر علی رغم تماس های مکرر بی نتیجه ماند و علی رغم گذشت دو روز از این اتفاق برخلاف سایر استان ها، اطلاع رسانی و شفاف سازی مناسبی در این امر صورت نگرفته است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار