دانش‌آموزان دختر دبیرستان ریحانه ناحیه ۳ آموزش و پرورش قم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت نمایشگاهی با عنوان «رفیق شهیدم» برپا کردند.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 19 November 2022

به گزارش تابناک قم، اکرم رساپور، معلم پایه نهم دبیرستان ریحانه در حاشیه نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت : «نمایشگاه «رفیق شهیدم» مشتمل بر ماکت‌ها و دست‌سازه‌های برگرفته از حال و هوای هشت سال دفاع مقدس، پشیتبانی جبهه، جنگ نرم، جبهه مقاومت، شهدا و ... به‌همت دانش‌آموزان پایه نهم دبیرستان ریحان برپا شد.»

وی افزود: تمامی ۱۴۰ دانش‌آموز پایه نهم از ۴ کلاس این دبیرستان به‌صورت انفرادی یا گروهی ظرف مدت دو هفته با کمک اولیای خود، نسبت به ساخت ماکت‌ها اقدام کردند.

این معلم پایه نهم و خواهر شهید ادامه داد: ساخت ماکت‌ها با استفاده از محتوای کتاب و آموزه‌های قبلی دانش‌آموزان و نیز الگوهای ارائه شده توسط معلم، با بهره‌گیری از وسایل دورریز و با کمترین هزینه همراه با ذوق و سلیقه دختران دانش‌آموزی که درس آمادگی دفاعی را می‌گذرانند، صورت گرفته است.

رساپور با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق، ششمین سال متوالی است که با عناوین مختلف برپا می‌شود، عنوان کرد: «نمایشگاه امسال به احترام شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ با عنوان «رفیق شهیدم» نامگذاری شده و در آن بیش از ۱۲۰ ماکت و دست‌سازه ساخته شده توسط دانش‌آموزان به نمایش گذاشنه شده است.»

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار