همزمان با فرارسیدن چهلم شهادت طلبه بسیجی صورت گرفت؛
عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه، جمعی از اصحاب رسانه استان و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن دیدار با خانواده شهیدامنیت، شهید مهدی زاهدلویی از خانواده این شهید بزرگوار نیز تقدیر کردند.همچنین از پوستر پویش 10 روایت رسانه‌ای از «شهید مهدی زاهدلویی» در این دیدار توسط خانواده شهید رو نمایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 09 November 2022

به گزارش تابناک قم، در این دیدار فخرالدین یوسف پور، مدیر خانه مطبوعات استان قم ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره این‌ طلبه شهید اذعان کرد: رسانه‌های استان قم از همان روز شهادت این شهید مدافع امنیت تولیدات خوبی در رسانه‌ها به منظور معرفی این شهید و شناساندن وی به جامعه داشتند.

فخرالدین یوسف پور افزود: در آستانه چهلمین روز شهادت ایشان تصمیم گرفته شد تا روایت‌هایی از این شهید عزیز در قالب‌های مختلف خبری در رسانه‌ها منتشر شود که پوستر این اقدام رسانه‌ای توسط والدین شهید زاهدلویی رونمایی می‌شود.

در ادامه این دیدار‌ ضمن تقدیر از این‌ خانواده شهید، گفت و گویی میان چند تن از اصحاب رسانه و پدر بزرگوار شهید صورت گرفته و روایتی شفاهی از خصوصیات شهید، روز حادثه‌ و نحوه رسیدن خبر شهادت به خانواده بیان شد.

همچنین در پایان این دیدار توسط پدر و مادر این شهید بزرگوار از پوستر پویش ده روایت رسانه ای از شهید نیز رونمایی شد.

دیدار اصحاب رسانه قم با خانواده شهید امنیت، زاهدلویی‌/رونمایی از پوستر روایت رسانه ای از شهید

پویش روایت رسانه ای شهید با هدف بیان شخصیت، زندگی نامه و روایت شهادت این شهید والامقام، به همت خانه مطبوعات استان قم و با مشارکت رسانه های استانی برگزار می‌ شود که در آن ده روایت رسانه ای از سوی رسانه ها صورت خواهد گرفت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار