خانه مطبوعات استان قم با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلوئی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم‌ کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 06 October 2022

به گزارش تابناک قم، متن بیانیه خانه مطبوعات استان قم به دنبال شهادت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی به شرح زیر است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (۱۶۹ آل عمران)

خبر شهادت شهید والا مقام، شهید مهدی زاهد لوئی، جوان مومن و انقلابی شهرمان به دست اغتشاشگران، جامعه خبری و رسانه ای استان قم را متاثر نمود. بی شک سلاحی که سینه شهید زاهدلوئی را نشانه رفت، در دست کسانی بود که آتش خشمشان توسط منافقین و عوامل بیگانه شعله ور شده و هدفشان ضربه زدن به ریشه های اصیل این‌ نظام اسلامی است.

شهید زاهدلویی بسیجی جوانی بود که ثابت کرد میدان خدمت فرهنگی و امنیتی برای بسیجیان تفاوتی ندارد و هر زمان که مردم نیازی به حضورشان داشته باشند، جان برکف و ایثارگرانه در میدان عمل حضور دارند.

خانه مطبوعات استان قم به نمایندگی از اهالی رسانه استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلوئی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم‌ می نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار