نشست مجمع عمومی خانه سینمای مستند استان قم با حضور مستندسازان قمی برگزار و اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 02 October 2022

انتخابات هیئت مدیره خانه سینمای مستند قم

به گزارش تابناک قم، نشست مجمع عمومی خانه سینمای مستند استان قم به منظور اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات هیئت مدیره با حضور پنجاه نفر از مستندسازان و اعضای این انجمن در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با اجرای ابراهیم سلیمانی همراه بود، اعضای حاضر با اعلام محکومیت دو حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و انفجار مرکز آموزشی کابل، با بازماندگان این حوادث ابراز همدردی کردند.

در ادامه، اعضا با «حذف مواردی از اساسنامه» و «عضویت پژوهشگران و نویسندگان» در خانه سینمای مستند استان قم موافقت کردند.

پیش از این، اعضای خانه سینمای مستند قم متشکل از کارگردانان، تهیه‌کنندگان، تدوینگران و تصویربرداران بود که حالا نویسندگان و پژوهشگران آثار فیلم مستند نیز می‌توانند برای عضویت در این انجمن اقدام کنند.  

در پایان این مراسم، دومین انتخابات هیئت مدیره خانه سینمای مستند استان قم برگزار شد و سید محمد حسین هاشمی با ۴۴ رأی، یزدان پرونده با ۳۹ رأی، جواد یقموری با ۳۸ رأی، بلال الفت با ۳۸ رأی و حنظله تاج الدینی با ۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و روح الله مولوی با  ۲۹ رأی به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

همچنین مجید مجید ایرانی پیشکسوت هنرمند قم نیز با کسب ۳۶ رأی به عنوان بازرس هیئت مدیره انتخاب شد.

محمد کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سعید ایلانلو کارشناس سینمایی اداره ارشاد بر انتخابات هیئت مدیره خانه سینمای مستند نظارت کردند.

خاطرنشان می‌شود طبق اساسنامه خانه سینمای مستند استان قم، منتخب نخست انتخابات به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود که بر این اساس باید سید محمد حسین هاشمی را برای دومین دوره، مدیرعامل این انجمن دانست.

منبع: شهربیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار