مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودرو‌ها در معابر شهری به خصوص مقابل مدارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 01 October 2022

به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده اظهار کرد:همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید  مجموعه‌ای از طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها در معابر شهری به خصوص در نزدیکی مدارس پیش‌بینی و در دستور کار اجرا قرار دارد.

او ادامه داد: نصب تابلو‌ها و علائم عمودی ترافیکی در مجاورت مدارس نیز با هدف آشکار سازی محل تردد عرضی دانش‌آموزان اجرا و اقلام مورد نیاز مناطق در این خصوص تأمین شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: اجرای سرعت کاه‌های استاندارد در نزدیکی مدارس نیز با تجربه موفقی که سازمان در این خصوص در سطح شهر داشت، در دست طراحی و اقدام بوده که بتوانیم حداکثر امنیت ترافیکی را برای دانش‌اموزان ایجاد نماییم.

به گفته او  آموزش رفتار صحیح ترافیکی و لزوم پرداختن به مسائل آموزش ترافیک با هدف نهادینه کردن اصول ایمنی و تردد ایمن شهری، موضوعی است که سازمان ترافیک در دست برنامه‌ریزی دارد که به زودی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مدارس، چهره اجرایی خواهد یافت و نتایج آن ساخت شهری ایمن و شهروندانی مسئول و آشنا با قوانین و مقررات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار