رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم از برگزاری اجلاسیه بانوان شهیده به میزبانی جامعه الزهرا در آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 29 September 2022

 به گزارش تابناک قم، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: نخستین کنگره شهدا سال ۱۳۷۳ برای اولین بار برگزار شد و حالا بعد از ۲۸ سال این کنگره در سطح ملی دوباره در قم برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ما باید از رسانه برای تبلیغ دین استفاده کنیم، افزود: امروز فناوری‌ها و روش‌های مختلف و جدید در اختیار ما قرار دارد که می‌توانیم کنگره‌ای متفاوت از کنگره گذشته را رقم بزنیم؛ به طوری که موج تأثیرگذاری در جامعه ایجاد شود و مردم تحت تأثیر این کنگره قرار بگیرند.

 رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در ادامه با بیان اینکه در کنگره ملی شهدای استان قم هشت اجلاسیه برای اقشار مختلف برگزار می‌شود، گفت: شهدای نیروی انتظامی (فراجا)، شهدای ارتش، شهدای نهضت جهانی اسلام و بین‌الملل، شهدای بانوان شهیده، اجلاسیه جوانان، سنگر سازان بی‌سنگر، شهدای اصناف و اجلاسیه پایانی با محوریت ۶۰۹۰ شهید استان قم از جمله این اجلاسیه‌ها هستند.

او افزود: یکی از اجلاسیه‌های مهم که بیش از ۵۰ درصد جامعه را پوشش می‌دهد، اجلاسیه بانوان شهیده است که پنجشنبه ۵ آبان در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

خوش گفتار مقدم با بیان اینکه اجلاسیه بانوان شهیده به منظور تکریم و زنده کردن یاد بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: در برگزاری کنگره ملی شهدا باید کار جهادی انجام داد و مسئولان برگزاری کنگره باید متخلق به اخلاق شهدا باشند.

او گفت: سومین کنگره ملی شهدا در تاریخ ۱۴۰۶ برگزار خواهد شد که برنامه‌های کنگره امسال می‌تواند پیش زمینه‌ای برای سومین کنگره باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار