معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حال حاضر زیرساخت و شرایط لازم برای انتقال واحدهای خدماتی، تعمیرگاهی و نمایشگاهی صنعت خودرو، در شهرک خودرویی قم فراهم‌شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ 29 September 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگویی خبری، اظهار کرد: اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌عنوان دبیرخانه ماده ۲۰، مسئولیت اجرایی انتقال مشاغل مزاحم شهری را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای خدمات شهری در طول ایام منتهی به اربعین حسینی علاوه بر خدمات‌رسانی در سطح شهر و قرارگاه مردمی اربعین در مرز مهران و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا نیز حضور پررنگی داشتند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اغتشاشات اخیر در برخی محلات شهر را موردتوجه قرار داد و گفت: آسیب و خسارت‌های واردشده به اموال عمومی در قم در سه منطقه ۴، ۶ و ۲ نمایان بود و نیروهای خدمات شهری بلافاصله پس از پایان حوادث نسبت به پاک‌سازی و نظافت شهر اقدام کردند.

اصفهانیان مقدم همچنین عنوان کرد: برای ساماندهی و انتقال صنوف واحدهای صنفی مجاور قبرستان نو و بلوار امیرکبیر و چهارراه غفاری، فرآیندهای جدیدی در شهرداری قم در قالب معوض با اراضی دیگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین شهرک خودرویی نیز به خاطر ارتباط بیشتر واحدهای صنفی این خیابان امکان استقرار در شهرک خودرویی را داراست.

اصفهانیان مقدم، یادآور شد: در حال حاضر زیرساخت و شرایط لازم جهت انتقال واحدهای خدماتی، تعمیرگاهی و نمایشگاهی صنعت خودرو، در شهرک خودرویی قم فراهم‌شده است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار