سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش ۶۰۲ دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 28 September 2022

به گزارش تابناک قم، دکتر حرمتی، سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به تمامی دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان ورودی جدید دانشگاه به حول و قوه الهی ثمره سال‌ها تلاش و تحصیل را پشت سر گذاشته و مرز‌های تازه‌ای از دانایی و آگاهی را به روی خود گشوده‌اند.

او با ارائه آماری از تعداد کل دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه عنوان کرد: در مجموع دو هزار و ۳۳۳ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد هزار و ۳۲۹ نفر دانشجوی دختر و ۹۹۹ نفر نیز دانشجوی پسر می‌باشند.

حرمتی با بیان اینکه تعداد رشته‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو دارند ۳۷ رشته است، گفت: تعداد دانشجویان جدیدالورود که تاکنون به عنوان پذیرفته شده از سوی سازمان سنجش به دانشگاه اعلام شده ۶۰۲ نفر هستند که ۷۰ نفر از این تعداد دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معرفی نشده از سوی سازمان سنجش هستند.

 سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تعداد کل دانشجویانی که تاکنون از دانشگاه علوم پزشکی قم فارغ التحصیل شده‌اند در مجموع ۴ هزار و ۶۳۲ نفر هستند که شامل دو هزار و ۹۱۳ نفر دانشجوی دختر و هزار و ۷۱۹ دانشجوی پسر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار