در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛
هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، در31شهریور ماه و به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در طی مراسمی اقدام به غبار روبی مزار شهدا کردند.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 22 September 2022

به گزارش تابناک قم، صبح امروز، 31شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس در طی مراسمی و با حضور برخی مسوولان استانی، جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان پرورش اندام و بدنسازی استان قم با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر اقدام به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کردند.

بدنسازان قمی مزار شهدا را غبار روبی کردند

بدنسازان قمی مزار شهدا را غبار روبی کردند

مجید تلخابی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس گفت: شهر قم در دوران دفاع مقدس 320 شهید ورزشکار تقدیم میهن عزیزمان کرده و از این رو ما وظیفه خود دانستیم تا توسط خانواده پرورش اندام که قاطبه ورزشکاران استان می باشند طبق رسمی هرساله این مراسم برگزار گردد. تلاش ما این بوده تا با انجام هرچه بهتر این مراسم، ادای احترام بهتری نسبت به شهدا و خانواده محترمشان داشته باشیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم در ادامه گفت: فارغ از هرگونه بحث سیاسی باید پذیرفت در کشور ما هیچ کس با آرمان ها و شخصیت شهدا مخالف نبوده و نیست و باید پذیریم که این جوانان روزی با هدیه خون خود آرامش و امنیت حاضر را برای ما به ارمغان آوردند. این موهبت آنچنان تاثیر گذار می باشد که امروز نسل جوان و نسلی که شاید ظاهرا مورد قضاوت باشند بر سر مزار این عزیزان حاضر و به آن ها ادای دین می کند.

در ادامه نیز ورزشکاران و اعضا هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان جهت غبار روبی و عطر افشانی در کنار مزار شهدای مدافع حرم استان حاضر شدند.

بدنسازان قمی مزار شهدا را غبار روبی کردند

این مراسم با روایتگری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان زین الدین آغاز و با عطر افشانی و غبار روبی مزار برخی از شهدای ورزشکار استان قم پایان یافت.
 

بدنسازان قمی مزار شهدا را غبار روبی کردند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار