همزمان با سراسر کشور، در مراسمی از پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 22 September 2022

به گزارش تابناک قم،  در این مراسم که با حضور مسئولان مختلف استانی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان قم گفت: پیش بینی شده است امسال از حدود ۳۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان قم قدردانی شود.

حجت الاسلام علی لقمان پور افزود:  این مراسم سومین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است  که همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است و قرار است در هفته دفاع مقدس از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان قم تجلیل شود.

 استاندار هم در این مراسم با اشاره به بزرگی و عظمت دلاوری‌ها و جانبازی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حادثه بی نظیر در تاریخ کشورمان است که توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان را خنثی کرد و تمامیت کشورمان حفظ شد.

سید محمدتقی شاهچراغی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۳ سال گذشته هزینه، تبلیغات و امکانات بسیاری علیه نظام اسلامی بسیج کرده است افزود: به لطف الهی با حضور و مشارکت مردمی و جوانان نظام اسلامی در سلامت و قدرت قرار دارد و توطئه تمام دشمنان نقشه بر آب می‌شود.

وی در خصوص تجمعات‌های اخیر نیز گفت: در این تجمعات شاهدیم که دشمنان و بدخواهان، برهم زدن نظم، امنیت و آرامش جامعه را دنبال می‌کنند و در این راه اهانت‌های بسیاری به دین و مقدسات مانند قرآن سوزی رخ داده است.

شاهچراغی ادامه داد: در یکی دو روز گذشته عده‌ای در شهر تجمع کردند که شاید شرکت بعضی افراد در این تجمعات از سر غفلت باشد که ان شا الله به برکت خون شهدا و با حضور مردم و جوانان در صحنه بساط این افراد جمع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در استان قم به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و وجود ظرفیت‌های مختلف دینی در شهر بساط این تجمعات جمع خواهد شد و همه بدانند که انقلاب اسلامی مسیر خود را با عزت و عظمت طی خواهد کرد.

استاندار افزود: انقلاب اسلامی زمینه اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد که آن هم ظهور امام زمان (عج) است و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی سعی در بر هم زدن نظم و ارامش دارند که آرزوی خود را به گور خواهند برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار