سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: خط جدید و سریع‌السیر اتوبوس ویژه دانشگاه‌های قم به‌صورت رفت‌ و برگشت و در مسیر بلوار شهید منتظری تا دانشگاه پیام نور تعریف‌ شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 22 September 2022

به گزارش تابناک قم، علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز سال تحصیلی و لزوم سرویس‌دهی به دانشجویان اظهار داشت: با توجه به مطالبات دانشجویان برای سال تحصیلی و تردد بسیار آن در مسیر پردیسان، خط ویژه‌ای راه‌اندازی شد.

وی از راه‌اندازی خط جدید در مسیر پردیسان خبر داد و افزود: خط جدید و سریع‌السیر اتوبوس به‌صورت رفت‌وبرگشت و در مسیر بلوار شیهد منتظری تا دانشگاه پیام نور تعریف‌شده و تا پایان سال تحصیلی 1401 تا 1402 فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم مسیر خط سریع‌السیر را تشریح کرد و گفت: مسیر حرکت اتوبوس‌ها از بلوار شهید منتظری، بلوار نیایش، بلوارامین، بلوار غدیر، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار شهروند، دانشگاه شهاب دانش، بلوار امامت و دانشگاه پیام نور است.

وی در پایان تأکید کرد: خطوط جدید اتوبوس‌رانی با توجه به مطالبه مردم و شهروندان در تمام نقاط شهر در حال راه‌اندازی بوده و خط شهرک امام حسن(ع) نیز از شهرک امام حسن(ع) تا پایانه شهید مطهری(حرم مطهر) به‌صورت رفت‌وبرگشت راه‌اندازی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار