ارشد نظامی ارتش در استان قم از برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبرداد و گفت: این رژه در قم با سخنرانی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری و با نمایش دستاوردهای جدید نظامی برگزار خواهد شد
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 21 September 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم که در سالن جلسات شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال در هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در کنار یکدیگر برنامه‌های مختلفی را دنبال خواهند کرد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری رژه نیروهای مسلح به منظور نمایش اقتدار، صلابت و دستاوردهای نظامی جدید نظام اسلامی است.  

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح به صورت همزمان در سراسر کشور یاد کرد و افزود: در استان قم نیز این رژه همانند سال‌های گذشته با شکوه مورد نظر برگزار خواهد شد.
 
ارشد نظامی ارتش در استان قم با اشاره به سخنرانی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم رژه نیروهای مسلح عنوان کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم مهمان مسئولان و شخصیت‌های ملی به ویژه چهره‌های حوزوی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نسبت به پیشرفت‌های و قدرت نظامی ایران اسلامی آگاه شده است عنوان کرد: دشمن ناتوان از عرصه نظامی به دنبال تهاجم در عرصه‌های مختلف فرهنگی جنگ نرم است.  
 
 فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و سربازان یاد کرد و گفت: تلاش ما این است که در مسیر شهدا و ایثارگران بر عهد خود با امام و آرمان‌های انقلاب بمانیم و برای حراست از آن‌ها از داشته‌های خود گذر کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار