رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: این فدراسیون جوان پسند و پر انرژی است و سهم مهمی در افزایش نشاط اجتماعی دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 08 September 2022

به گزارش تابناک قم، مازیار ناظمی در مجمع انتخابات رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: جایگاه‌هایی چون ریاست هیات‌های ورزشی به نوعی یک امانت است و اگر کسی در این جایگاه اخلاق را زیر پا بگذارد باید احساس نگرانی کنیم.

وی با اشاره به اعزام یکی از دختران ۱۵ ساله موتور سوار به مسابقات اخیر کشور ترکیه گفت: این بانوی ورزشکار به مسابقات مذکور اعزام شد تا نمادی از تعالی ورزش بانوان ایران باشد.

وی با اشاره به جذابیت های رشته های موتور سواری و اتومبیل‌رانی ابراز داشت: اگر یک دوره مسابقات حرکات نمایشی در قم بگذاریم حداقل پنج هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می آیند و این خدمتی به مردم است.

ناظمی اظهار داشت: گردش مدیریت باید در هیات‌های ورزشی باشد تا انگیزه‌ها حفظ شود و از ریاست جدید هیات قم می‌خواهیم از همه ظرفیت های استان و منتقدان خود کمک بگیرد.

وی تاکید کرد: نظم مالی در هیات بسیار مهم است و مسائل مالی باید شفاف باشد و سالیانه صورت‌های مالی به صورت شفاف ارائه شود.

وی بیان کرد: صدور کارت عضویت برای موتور سیکلت یک نوع مفسده‌هایی را در برداشت و این کار اکنون صرفا در سامانه ملی فدراسیون انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی گفت: باید این ظرفیت ایجاد شود که دوره‌های آموزشی در قم ایجاد شود و میزبانی مسابقات کشوری در قم گرفته شود.

وی تصریح کرد: بودجه کشور برای امور دفاعی، آموزش و بهداشت هزینه می‌شود و نباید توقع داشت بودجه کشور برای ورزش حرفه ای صرف شود گرچه رشته‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی رشته‌های پرخرجی است اما باید هیات درآمد زایی داشته و خدمات داشته باشد.

ناظمی بیان کرد: کمبود کادر مربی و داور نقطه منفی برای هیات موتور سواری و اتومبیل‌رانی قم است که این نقص باید برطرف شود و این در حالیست که در فدراسیون‌دار و دسته‌ای نداریم و باید فرصت لازم برای آموزش همه داوران و مربیان ایجاد شود.

وی بیان کرد: در موضوع اموال تملیکی هیچ‌نامه نگاری از مسیر هیات استان با امضای طلایی نداریم‌ و تماما باید از طریق اداره کل ورزش و جوانان و حراست آن انجام شود و باید مراقب بود گلوگاه‌هایی که ظن مفسده باشد وجود نداشته باشد.

وی ابراز داشت: کاملا آماده واگذاری میزبانی‌های کشوری در قم هستیم و امسال برای آفرود باز هم آمادگی داریم‌ میزبانی را به قم بدهیم.

محمد عقیلی در پایان انتخابات مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل رانی قم برای چهار سال سکاندار این هیات شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار