مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم گفت: قم 130 بانوی شهیده را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و معرفی و الگوسازی از این بانوان باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 17 August 2022

به گزارش تابناک قم، سردار سیدجواد هاشمی ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در نشست مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بانوان قم در طول تاریخ خوش درخشیدند، اظهار کرد: بانوان شجره پاکیزه‌، سایبان دشت ایمان و گلستان جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بی‌حجابی برخی موجب مردم می‌شود، مطرح کرد: بانوان به آموزه‌های دینی پایبند هستند و حضور بانوان در صحنه‌های مختلف به منظور حفاظت از کیان جمهوری اسلامی بوده و ارزشمند است.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت بانوان در بسیج ادارات استفاده کرد، عنوان کرد: استان قم 130 بانوی شهیده را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و معرفی و الگوسازی از این بانوان باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه باید به موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین توجه بیش‌تری شود، خاطرنشان کرد: پسندیده نیست که در جامعه اسلامی افرادی برخلاف برنامه‌های عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، عمل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار