مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قم گفت: مداحان بسیجی با همراهی جوانان هیئات مذهبی از 23 مرداد الی سوم شهریورماه در منازل خانواده شهدا حضور یافته و ضمن تکریم آن‌ها روضه‌های خانگی را در منازل شهدا برپا می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید رضا جدا قم، با اشاره اجرای پویش کاروان ایثار با هدف دیدار با خانواده معظم شهدا اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گفتمان‌سازی ایثارگری، رشادت نسل جوان انقلاب، و احیای روضه‌های خانگی دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور جوانان هیئات مذهبی دنبال می‌شود.

وی از همکاری ستاد کنگره شهدای استان قم، بنیاد شهید و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای برگزاری این دیدارها تقدیر کرد و گفت: در پویش کاروان ایثار با همراهی جمعی از مداحان بسیجی دو شنبه هر هفته به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رویم و ضمن گفت‌وگو با آن‌ها مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را در منزل شهدا برپا می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قم گفت: این پویش در ماه محرم به مدت 12 روز از 23 مرداد تا 3 شهریور به صورت روزانه در حال انجام است و همچنان هیئات مذهبی، متقاضی دیدار با خانواده شهدا هستند که در صورت امکان افزایش این دیدارها را رقم خواهیم زد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار