رئیس هیئت والیبال استان قم از کسب مدال نقره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی توسط بانوی مربی قمی همراه با تیم ملی والیبال ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک قم، محمد مهدی حلوایی افزود: دیدار فینال رشته والیبال مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شب گذشته در شهر قونیه کشور ترکیه در حالی برگزار شد که مهسا آراسته مربی قمی همراه با تیم ایران موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: صعود تیم والیبال زنان ایران به دیدار فینال این رقابت‌ها شگفتی همه والیبال دوستان را در پی داشت و این تیم دیشب در حالی به مصاف میزبان رقابت‌ها رفت که حریف از حمایت پر شور تماشاگران خود برخوردار بود.

وی بیان کرد: تیم والیبال ایران در دیدار نهایی در حالی که مهسا آراسته مربی قمی را روی نیمکت داشت بازی را به نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کرد تا به مقام دومی و مدال نقره دست یابد.

حلوایی افزود: آراسته از مربیان بانوی مطرح والیبال کشور و استان قم است که تیم ایران را در دیدارهای والیبال کشورهای اسلامی همراهی کرد.

پیش از این نیز محمدجواد رضایی کشتی گیر فرنگی کار قمی موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شده بود و محمود نعمتی کاراته کای قمی نیز در روزهای پیش رو قرار است برای تیم ملی کاراته ایران بازی کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار