معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با تاکید بر اینکه تمام تعاملات اقتصادی کشور به بانک گره زده شده است، گفت: بانک‌ها باید روند پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و واحدهای تولیدی را تسهیل کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک قم، محسن امیدیان پیش از ظهر امروز در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، در خصوص مصوبه جواز تاسیس 7 مگاوات برق مورد نیاز یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی در شهرک محمودآباد، اظهار کرد: در چنین طرح‌هایی باید علاوه‌بر پیشرفت فیزیکی طرح، زیرساخت‌هایی چون آب، برق و ... نیز تامین شود.

وی ادامه داد: اگر تامین زیرساخت‌ها و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها به طور همزمان پیش‌رود، شاهد تسریع در به سرانجام رسیدن طرح‌های توسعه‌ای خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با بیان اینکه آمارهای مصوبات سفر در بانک‌های مختلف، متفاوت است، مطرح کرد: نکته‌ای که در این مسیر اهمیت دارد این است که باید از تمام توان برای پرداخت اعتبار لازم مصوبات تا پیش از دور دوم سفرهای رئیس جمهور انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بانک‌ها با عقب افتادگی‌هایی مواجه هستیم، عنوان کرد: تقریبا تمام تعاملات اقتصادی کشور به بانک گره زده شده است که فشار مضاعفی را به شبکه بانکی وارد کرده است با این حال بانک‌ها باید روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و کارآفرینی را تسهیل کنند.

امیدیان با بیان اینکه نباید شرایط به گونه‌ای باشد که افراد متقاضی به دلیل تفاوت در شرایط بانک خود را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد تمام موضوعات با شبکه بانکی گره خورده است و نقش بانک در حوزه اقتصاد بسیار پررنگ است و باتوجه به این ارتباطی که وجود دارد نیازمند همراهی و تلاش بیش‌تر بانک‌ها هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار