فرمانده انتظامی استان قم صبح امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران پاسخگوی مشکلات مردم بود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 15 August 2022

به گزارش تابناک قم، فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان قم  در راستای  دیدار چهره به چهره با مردم در محلات و مساجد امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران  پاسخگویی شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامی، ترافیکی و غیره بود.

جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قم از ساعت ۰۹ تا  ۱۱ صبح با حضور سردار  سید محمود میرفیضی و تعدادی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، در مسجد مقدس جمکران درب شماره ۶ (باب الرضا)، سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه این نشست گفت:پل ارتباطی پلیس با مردم سامانه ۱۹۷ است که مردم می‌توانند پیشنهاد‌ها و انتقادات شان از پلیس را با این سامانه مطرح کنند.

او ادامه داد: در طرح جدید پلیس با حضور در مساجد و محلات مختلف ۱۹۷ را به میان مردم برده است و در ارتباط چهره به چهره با مردم مشکلات و کار‌های پلیسی مردم شنیده و با حضور معاونان مربوطه مشکلات انتظامی، ترافیکی و امنیتی مردم را در ارتباط رو در رو احصا کرده و سعی در برطرف کردن آن خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: شهروندان می‌توانند مطالب و موضوعات مرتبط با حوزه کاری پلیس را به صورت مراجعه حضوری به محل برگزاری جلسه البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با فرمانده انتظامی استان مطرح و پاسخ مقتضی را دریافت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار