رئیس دانشگاه قم با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان اتباع در قم، گفت: باتوجه به تفاوت‌های فرهنگی که میان دانشجویان اتباع و بومی وجود دارد قانون به ما این اجازه را می‌دهد که نیمی از سال تحصیلی را حضوری و نیمی را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 15 August 2022

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عسگر دیرباز شب گذشته در جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشگاه‌ها که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه مفید همراهی بسیار مطلوبی با دیگر دانشگاه‌ها دارد، اظهار کرد: خیرین با دانشگاه‌ها ارتباط مطلوبی دارند و همچنان به دنبال افزایش مشارکت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و استانداری می‌توانند در راستای انتخاب زمین مناسب برای خوابگاه‌های دانشجویان همکاری داشته باشند، عنوان کرد: قطعا بحث موقعیت جغرافیایی خوابگاه اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان اتباع در قم، مطرح کرد: باتوجه به تفاوت‌های فرهنگی که میان دانشجویان اتباع و بومی وجود دارد قانون به ما این اجازه را می‌دهد که نیمی از سال تحصیلی را حضوری و نیمی را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که از این قانون استفاده کنیم و کلاس‌های دانشجویان بومی و اتباع را به صورت دوره‌ای غیرحضوری و حضوری برگزار کنیم تا از مشکلات حضور همزمان این دانشجویان جلوگیری کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار