شهردار قم گفت: در هفته دولت امسال ۴۰ پروژه شهرداری قم با اعتباری بالغ ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 15 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به این‌که هفته دولت بهترین فرصت برای تبلیغ اقدامات انجام‌شده است، افزود: مردم از ما جلوتر هستند و آثار پروژه‌ها را خواهند دید که به همین دلیل باید از اصل صداقت استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کنیم.

وی با بیان این‌که باید از محتوای واحد برای ارائه گزارش به مردم استفاده کنیم، ادامه داد: استفاده از وحدت همه‌جانبه در جامعه امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشیم.

سقاییان‌نژاد با اشاره به این‌که شهرداری قم به‌صورت ماهانه افتتاح پروژه‌های خود را دنبال کرده است، گفت: در هفته دولت نیز ۳۵ الی ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی پروژه‌های شهرداری را در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی دانست و اضافه کرد: موضوع پسماند در پروژه‌های شهرداری قم بسیار مورد اهمیت واقع ‌شده و در مواردی نیز به‌عنوان نخستین شهری هستیم که به این نکات توجه کرده‌ایم.

افتتاح پروژه‌های مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی همزمان با هفته دولت در قم

معاون اقتصادی استانداری قم نیز در این جلسه گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در سه حوزه صنعتی، گردشگری و کشاورزی هستیم.

محسن امیدیان افزود: در هفته دولت بخشی از فعالیت‌های یک سال گذشته دولت در قالب افتتاح پروژه‌های مرتبط با حوزه‌های اقتصادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی سه بخش را پوشش می‌دهد، مطرح کرد: نخستین عرصه، بخش صنعت بوده که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، چندین پروژه بزرگ و تعدادی پروژه کوچک را افتتاح خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: همچنین در حوزه گردشگری نیز پروژه‌های اقامتی و تفریحی متعددی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه استان قم ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی دارد، یادآور شد: در هفته دولت در بخش کشاورزی نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلفی چه در عرصه کشاورزی و چه در بخش‌های وابسته به آن مانند دام‌پروری هستیم.

افتتاح ۱۹ پروژه شهرستان جعفرآباد قم در هفته دولت

در ادامه این جلسه، فرماندار شهرستان جعفرآباد گفت: ۱۹ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان جعفریه افتتاح می‌شود.

ذبیح‌الله عبدالهی با اشاره به پروژه‌های جعفریه در هفته دولت، افزود: تعداد ۹ پروژه دهیاری، یک پروژه شهرداری، یک پروژه آموزش‌وپرورش، پنج پروژه بنیاد مسکن، بهداشت و درمان در شهرستان جعفریه افتتاح خواهد شد.

وی از پروژه راهداری در این شهرستان یاد کرد و افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پروژه روکش آسفالت جاده جعفریه به قم را با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان تکمیل کرده است که می‌تواند در لیست افتتاحیه‌های هفته دولت قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان جعفرآباد ادامه داد: این پروژه رضایت‌مندی بسیاری از شهروندان را به همراه داشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار