مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از توزیع متمرکز نهاده‌های گل و گیاه از طریق مرکز تولیدات و تحقیقات این سازمان و نظارت بر رعایت استانداردها و شرایط کاشت در فضای سبز شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 13 August 2022

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به توزیع نهاده‌های گل و گیاه به‌صورت متمرکز از طریق گلخانه مرکزی در بوستان غدیر و مرکز تولیدات سازمان اظهار کرد: در این طرح تمام نهاده‌ها به‌صورت مجتمع در گلخانه غدیر تخلیه و به‌صورت تخصصی نگهداری خواهد شد.

وی توزیع آنلاین و متمرکز گل و گیاه از طریق اداره نظارت سازمان در هشت منطقه شهری را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تمام گل و گیاهی که در نهالستان سازمان تخلیه‌شده از طریق سامانه آنلاین درخواست داده‌شده و با بررسی اداره نظارت تحویل پیمانکار و مناطق می‌شود؛ با این کار تخلیه نهال پراکنده و توزیع عادلانه نهال بر اساس نیاز شهر و مناطق صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: با این کار رعایت استانداردهای کاشت با توجه به توزیع یکپارچه گل و گیاه توسط سازمان صورت گرفته و نظارت بیشتری نیز بر این امر وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این فرآیند دفتر نظارت سازمان از عرصه‌ها بازدید کرده و نکاتی چون طرح کاشت فنی، بررسی استانداردهای خاک‌ورزی، بررسی استاندارد تراکم کاشت، و سپس نهال تحویل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار