کد خبر: ۱۰۶۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 13 August 2022

 نمای بیرون هتل پارسیا قم

در لیست شهرهای مذهبی ایران شهر قم نیز یکی از پررفت‌وآمدترین‌ها به شمار می‌آید. حرم حضرت معصومه و جمکران مهم‌ترین جاذبه‌های شهر قم هستند. از طرفی این شهر به دلیل هم‌مرز بودن با تهران بسیار محبوب واقع شده است. در نهایت هتل های قم نیز پرمتقاضی هستند؛ بخصوص در ایام سوگواری و ماه محرم. برای شناخت هتل های قم با ما همراه باشید.

هتل استقلال قم

 اتاق استقلال قم

هتل استقلال جزو هتل های ۴ ستاره قم بوده که نبش کوچه نهم و روبروی پاساژ الزهرا قرار دارد. این پاساژ در بزرگراه عمار یاسر بوده و وقتی وارد خیابان می‌شوید ساختمان هتل استقلال را خواهید دید. هتلی مرتفع که دارای واحدهای اقامتی خوبی برای اقامت است. نظیر آنها اتاق یک تخته اقتصادی، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه با ظرفیت‌های مختلف است.

امکانات و خدمات هتل استقلال قم نیز عالی به نظر می‌رسد که نمونه آن‌ها آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و لابی، کافی شاپ و رستوران، سالن آمفی‌تئاتر، تالار عروسی، سالن کنفرانس، سالن همایش، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان است. یکی از مزایای رزرو هتل استقلال قم فاصله اندک آن تا حرم است. در واقع این هتل تا حرم حضرت معصومه فقط دو کیلومتر فاصله دارد.

هتل مهسان قم

 نمای بیرون هتل مهسان قم

از دیگر هتل های ۴ ستاره‌ قم می‌توان به هتل مهسان اشاره کرد. این هتل در میدان مصلی، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه بیست و دوم قرار دارد. هتل مهسان قم در نوروز سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده و امروز دارای هفت طبقه است. تعداد واحدهای اقامتی آن نیز به ۵۳ عدد می‌رسد. در کل باید بدانید هتل مهسان گزینه خوبی برای رزرو هتل در قم است؛ چراکه اتاق‌های راحتی دارد. نظیر این فضاهای اقامتی اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر، اتاق پنج تخته و اتاق دو تخته دبل وی آی پی است.

از امکانات داخل اتاق دو تخته وی آی پی هتل مهسان می‌توان به وان، جکوزی، یخچال، تلفن، میز تحریر، میز و صندلی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، میز آرایش، تلویزیون، جالباسی، مینی بار با هزینه، دوش، دراور، کارت هوشمند اتاق، شبکه فیلم داخلی و... اشاره کرد. امکانات هتل مهسان قم نیز شامل جکوزی، ماساژ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در پذیرش و اتاق‌ها، نمازخانه، صندوق امانات، فروشگاه و تاکسی سرویس است. علاوه بر این باید بدانید هتل مهسان تا حرم حضرت معصومه فاصله اندکی دارد.

هتل پارسیا قم

وقتی قیمت هتل در قم را بررسی کنید متوجه می‌شوید که هتل پارسیا گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای است. این هتل در میدان ارتش، ابتدای بلوار الغدیر قرار گرفته و امکانات خوبی برای اقامت دارد. هتلی ۸ طبقه که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ تاسیس شده و بجز امکانات اقامتی دارای رستوران‌های متنوعی است. همچنین این هتل دارای سالن‌های چند منظوره برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی، همایش‌ها، جلسات کاری، دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌های دوستانه است. از جمله امکانات ویژه هتل پارسیا قم می‌توان به فروشگاه و غرفه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی و اتاق و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۸۰ ماشین اشاره کرد.

هتل المپیک قم

در چهارراه شهدای قم، خیابان معلم، هتلی به چشم می‌خورد که با نام هتل المپیک معروف است. این هتل در سال ۱۳۸۲ ساخته شده و جزو هتل های ۴ ستاره قم است. هتل المپیک ساختمانی ۹ طبقه با ۴۱ باب اتاق و سوئیت است. همچنین این هتل مجلل دارای انواع سالن‌های پذیرایی برای سرو نوشیدنی، فست فود و غذاهای ایرانی است. از میان امکانات و خدمات هتل المپیک قم می‌توان به سالن تشریفات، تالار عروسی، اینترنت، خدمات تور، تبدیل ارز، فروشگاه و غرفه، نمازخانه و تاکسی سرویس اشاره نمود.

هتل جمیل قم

یکی دیگر از بهترین هتل های قم هتل جمیل است. هتلی بسیار مجلل و باشکوه که در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. هتل جمیل یک هتل هفت طبقه با ۲۸ واحد اقامتی است. باید بدانید هتل جمیل قم دارای اتاق‌های دو تخته، سوئیت برای دو نفر، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، سوئیت برای چهار نفر و سوئیت یک خوابه برای ۵ نفر است. امکانات داخلی این سوئیت‌ها معمولاً صندوق امانات، کتری برقی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام، تلفن، دوش، دراور، جالباسی، آباژور، مبلمان، سشوار، میز آرایش و... است.

هتل ملل قم

از دیگر هتل‌ های ۴ ستاره قم، می‌توان به هتل ملل هم اشاره کرد. این هتل بعد از حرم مطهر حضرت معصومه و ابتدای خیابان توحید قرار دارد. هتلی شیک و امروزی که با اقامت در آن احساس آرامش و رفاه خوبی خواهید داشت. هتل ملل قم در واقع هتلی نوساز محسوب می‌شود؛ چراکه در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این هتل دارای ۳۶ باب اتاق و سوئیت بوده و امکانات مناسبی برای اقامت دارد.

از قبیل آنها کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، استخر، سالن اجتماعات، سالن صبحانه خوری، روزنامه و نمازخانه است. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توان به فاصله اندک آن تا حرم حضرت معصومه اشاره کرد. واحدهای اقامتی هتل ملل قم شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای ۴ نفر، سوئیت یک خوابه برای ۵ نفر و سوئیت یک خوابه برای ۶ نفر است.

مرکز گردشگری سلامت الوند قم

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره قم مرکز گردشگری سلامت الوند است. این مرکز در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و در مجموع ۵ طبقه دارد. اقامتگاهی با ۱۱ باب اتاق که در طبقات اول و دوم پراکنده شده‌اند. از جمله اتاق‌های هتل هم می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته، اتاق شش تخته و اتاق کانکت برای ۶ نفر شاره کرد.

امکانات داخلی این اتاق‌ها شامل رادیو، میز تحریر، اسپیلت، استخر اختصاصی، حمام، میز کار، تلویزیون، یخچال و... است. این مجموعه بی‌نظیر و خاص دارای سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و ماساژ است. همچنین امکانات خوبی نظیر، آسانسور، رستوران فضای باز، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو، اتاق چمدان، لاندری و... را داراست.

هتل خورشید قم

هتل خورشید در خیابان امام خمینی، سه راه خورشید قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ احداث گردیده است. البته که هتل خورشید جدیداً مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین تغییرات آن در سال ۱۴۰۰ انجام گردیده است. همچنین این هتل با ۶۴ فضای اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز شهر قم است. از طرفی چشم‌انداز خوبی به حرم حضرت معصومه داشته و امکاناتش نیز درخور میزبانی از زائران حرم است.

از طرفی هتل خورشید قم دارای رستورانی در طبقه سوم با ظرفیت ۵۰ نفر برای تمام وعده‌های غذایی و یک کافی شاپ در طبقه منفی یک با ظرفیت ۴۰ نفر است. امکانات هتل نیز نظیر تالار عروسی، سالن چند منظوره، سالن آمفی‌تئاتر، نمازخانه، اتاق عقد، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو و اینترنت پولی است.

رزرو آنلاین هتل های قم را از چه سایتی انجام دهیم؟

برای اطلاع از قیمت هتل در قم و رزرو هتل های قم می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این وبسایت نرخ رزرو کمتری نسبت به سایر وب سایت‌های رزرو هتل دارد. از طرفی می‌توان نظرات کاربران در مورد هر یک از هتل های قم را در وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه کنید و به گالری تصاویر هتل های قم دسترسی داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار