استاندار قم در جلسه شورای اداری استان گفت:مترو، مونوریل و فرودگاه به طور حتم اجرایی خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 05 August 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان قم بیان کرد: مشکلات سابق مترو و مونوریل قم برطرف شده و به زودی بصورت رسمی وارد مرحله اجرا و سپس بهره برداری قرار می‌گیرند.

استاندار قم ادامه داد: پروژه مترو نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و نسبت به تامین واگن و قطار آن نیز تصمیمات کاربردی خوبی در سطح دولت گرفته شده است.

او افزود: دولت نسبت به بهره برداری و تکمیل فرودگاه قم نگاه مثبت دارد و هم اکنون انتخاب سرمایه گذار داخلی یا خارجی آن در دست بررسی است.

استاندار قم اضافه کرد: مونوریل و فرودگاه در گذشته در بهترین حالت به خاطر سهل انگاری، کاهلی و بی توجهی به پروژه‌های پیچیده‌ای تبدیل شده بود که بسیاری از مشکلات آن هیچ مبنایی نداشت.

شاهچراغی تصریح کرد: بهره برداری از مونوریل نهایی شده و در قالب تهاتر نفت یکی از شرکت‌های بزرگ ملی مقدمات ادامه آن را انجام خواهد داد.

اوبا بیان اینکه تلاش می‌شود تا پروژه‌های سفر رئیس جمهوری به قم در قالب تهاتر نفت اجرایی شود، گفت: نحوه بهره برداری و استفاده از منابع دریاچه نمک نیز در حال بررسی است.

شاهچراغی بیان کرد: برای اینکه قم در مسیر پیشرفت و توسعه خود قرار بگیرد لازم است تا مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب بودجه‌های ملی و ظرفیت‌های متمرکز کشوری تلاش کنند.

شاهچراغی با تاکید بر پیگیری مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهوری به قم، ادامه داد: دور دوم سفر‌های دولت در حال برنامه ریزی است و اگر مصوبات سفر اول به خوبی دنبال نشود و پیش نرود در سفر دوم دولت به قم با مشکلات و چالش‌هایی روبه رو می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار