رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم از جریمه نقدی پیمانکار یک پارکینگ‌ عمومی در پی تخلف از نرخ مصوب شورا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ 03 August 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدحسین دهناد در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از تفاوت نرخ پارکینگ‌ها با نرخ مصوب شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از دلایلی که باعث ایجاد نارضایتی مردم از نرخ بالای پارکینگ‌ها شده تفاوت نرخ دریافتی با نرخ مصوب است.

او از تخلف پیمانکاران در پارکینگ‌ها خبر داد و گفت: نرخ دریافتی از مردم با نرخ مصوب شورا تفاوت داشته و در یک مورد نیز یکی از پیمانکاران ۱۰ میلیون تومان جریمه‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: در صورت تخلف پیمانکاران کمیته انضباطی تشکیل‌شده و پیمانکار متخلف جریمه و یا خلع می‌شود.

او خواستار شفاف‌سازی نرخ پارکینگ شد و گفت: یکی از علل تفاوت نرخ دریافتی با نرخ مصوب، شفاف نبودن تعیین ساعت پارک بوده است، به صورتی که سامانه‌ها امکان محاسبه زیر یک ساعت را ندارند.

دهناد تأکید کرد: در محاسبه نرخ پارک باید عدد به سمت نرخ کمتر گرد شود و بیشتر از ساعت واقعی محاسبه نشود تا مردم دچار سرگردانی و اجبار به پرداخت هزینه بالای پارک نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار