مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون بزرگسالان در بخش آقایان از 21 تا 24 تیرماه در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 17 July 2022

به گزارش تابناک قم، مسابقات کشوری رنکینگ بدمینتون بزرگسالان در بخش آقایان به عنوان یادواره شهدای ورزشکار استان قم، از 21 تا 24 تیرماه با حضور بیش از 120 بدمینتونباز کشور در تالار اختصاصی بدمینتون شادروان حامد فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

این مسابقات در حالی جمعه شب و پس از چهار روز رقابت تنگاتنگ بدمینتون بازان مطرح کشور در قم به پایان رسید که طی سه سال گذشته و به دلیل محدودیت های کرونایی هیچ رنکینگ کشوری برگزار نشده بود.

نخستین دوره مسابقات کشوری رنکینگ بدمینتون بزرگسالان در بخش آقایان پس از سه سال و با حضور تمام ملی پوشان بدمینتون کشور و بیش از 120 بدمینتون باز دیگر از سه شنبه هفته گذشته تا جمعه شب در جریان بود و نهایتا با حضور مسوولان فدراسیون بدمینتون و سازمان ورزش و جوانان استان برترین های این مسابقات معرفی شدند.

اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیات بدمینتون استان و برخی دیگر مسوولان، شب گذشته در تالار اختصاصی بدمینتون قم برگزار و از تمام کادر داوری و تعدادی از پیشکسوتان ورزش بدمینتون استان قم نیز تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مسابقات در بخش دو نفره تیم صالح سنگتراش محمد مهدی میرشکاری از استان سیستان و بلوچستان مقام اول، تیم عرفان شاه حسینی امیرحسین نورعلیان از تهران مقام دوم و تیم مهران و رضا شهبازی از کردستان و تیم فرزین خانجانی و مسعود پیروزی از تهران و گلستان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش یک نفره نیز مهران شهبازی از کردستان مقام اول، صالح سنگتراش از سیستان و بلوچستان مقام دوم و سعید بابیانی از خراسان رضوی و محمد پایروند از تهران مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار