معبر اختصاصی شهرک خودرویی قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 04 July 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم طرح احداث شهرک بزرگ خدمات خودرویی را موردتوجه قرار داد و گفت: در این شهرک درمجموع ۱۴۰۴ واحد شامل ۹۱۱ واحد تعمیرگاهی، ۱۹۷ واحد نمایشگاهی به همراه ۲۹۶ واحد خدماتی در حال احداث است.

او گفت: از این‌ بین تاکنون از لاین B۱ تا لاین B۶ به صورت کامل تحویل متقاضیان شده و مابقی لاین‌ها به صورت میانگین ۶۰ درصد پیشرفت ساخت؛ در حال احداث بوده و در آینده‌ای نزدیک آماده تحویل به صنوف وابسته به خدمات خودرو می‌باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم معبر اختصاصی شهرک خودرو به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد ریال احداث و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مظفری همچنین آخرین وضعیت شهرک صنوف را موردتوجه قرار داد و گفت: کل تعداد قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ واحد است که ازاین بین ۱۳۰۰ واحد واگذار و ۳۰۴ واحد باقی‌مانده نیز در شرف واگذاری به صنف صنعت ساختمان است.

او می گوید: شهرک صنوف در مساحت ۱۳۶ هکتاری در کیلومتر پنج آزادراه قم-تهران در حال احداث است که  تأثیر بسزایی در خارج کردن صنوف مزاحم از داخل حریم شهر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار