معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت:پل مصلی چند نقطه شهری را محبوس کرده که برداشتن آن می‌تواند ارزش افزوده برای شهر به همراه داشته باشد و دسترسی‌ها را آسان‌تر کند.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 28 June 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قم موضوع جمع آوری ریل‌های متروکه راه آهن و همچنین تصمیم گیری در خصوص پل مصلی بحث شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، عنوان کرد: پل مصلی برای ریل راه آهن که از داخل شهر عبور می‌کرد ساخته شده که با توجه به جمع آوری ریل‌های راه آهن، این پل هم اکنون چند نقطه شهری را محبوس کرده که برداشتن آن می‌تواند ارزش افزوده برای شهر به همراه داشته باشد و دسترسی‌ها را آسان‌تر کند و در فضای شهری تأثیرگذار تر باشد.

وی بیان داشت: کمیته فنی که در این خصوص در شهرداری قم تشکیل شده جمع آوری پل مصلی را تصویب کرد که البته دارای ملاحظاتی بود.

وی افزود: در خصوص برداشتن پل مصلی در سالهای گذشته نیز مطالعاتی صورت گرفته بود که مقرر شد تا در این زمینه کار کارشناسی تکمیلی صورت گیرد که این کار توسط شهرداری و با استفاده از مشاور طرح جامع حمل و نقل انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، ادامه داد: مقرر شد تا کار کارشناسی در خصوص اتخاذ تصمیم لازم برای پل مصلی تا یک ماه آینده انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار